10'dan fazla farklı sektörde faaliyet gösteren yerel ve global markaların iletişim merkezi operasyonlarınızı kusursuz bir şekilde yönetiyoruz!
Müşteri ilişkilerini güçlendirmek, satışları artırmak veya teknik destek sağlamak gibi ihtiyaçlarınız ne olursa olsun, operasyon yönetim yaklaşımımızı hedeflerinize göre özelleştiriyoruz.
Kurumsal Performans Yönetim Platformu Qua Services, kurumların çalışanlarının performanslarını ve süreçlerinin kalitelerini gerçek zamanlı izlemelerine olanak tanır.
İletişim merkezi sektöründe, işimiz Müşteri Deneyiminizi geliştirmek için tasarlanmış son teknoloji ve özel yazılım çözümleri sunmak üzerine kuruludur.
Avrupa'nın en büyük metropollerinden biri olan İstanbul'un kalbinde, dünya standartlarında bir çağrı merkezi!
Yakından bakınLondra ofisimiz: Çağrı merkezi sektöründe uluslararası iş ortaklıklarına açılan bir kapı.
Dubai ofisimiz: Yeni coğrafyalarda iş ortaklıkları kurmamıza olanak sağlayan stratejik bir merkez.
Dijital kartviziti tercih ederek kağıt israfının önüne geçiyoruz.
Geleneksel kartvizitlerimizin yerini dijital kartvizitlere bırakıyoruz. Bu sayede kağıt israfının önüne geçiyor ve tekrar tekrar kullanıma uygun inovatif bir değeri hayatımıza katıyoruz.
Otomasyon oranlarını artıran çözüm ve teknolojiler...
Gezegenimiz ve müşterilerimiz için otomasyon oranlarını artıran çözüm ve teknolojiler sunuyor, daha az kaynak tüketilmesini sağlıyoruz.
Teknoloji bağışlarında bulunuyoruz.
Teknolojiyi herkes için ulaşılabilir kılmak adına, çocuk ve engelli bireyler başta olmak üzere, destekçi kurumlara teknoloji bağışlarında bulunuyoruz.
Saygın kurumlarla iş birliği yapıyoruz.
Saygın ve güvenilir derneklerle iş birliği yaparak toplum yararına projeler üretiyor, çalışanlarımızın aktif katılımları ve destekleri sayesinde etkin mücadelemizi durmaksızın sürdürüyoruz.
Çalışanlarımızın %15’i en az 7 yıldır bizimle.
2022 verilerine göre çalışanlarımızın %15’i en az 7 yıldır bizimle. GPTW ödülünü ikinci kez kazanarak bu gururu taçlandırdık.
Kararları hep birlikte ortak akılla alıyoruz.
Motivasyon ekipleri kurarak, şirket içi iletişim kanallarımızla anketler hazırlıyor, kararları hep birlikte alıyoruz.
Ar-Ge Merkezi: Deneyimli bir teknoloji ekibine ve iletişim merkeziniz için özelleştirilebilir teknolojilere sahibiz.
Hizmet verdiğimiz tüm yerli ve global markaların müşterileriyle olan bağını güçlendirmek için çalışıyoruz.
Hizmet verdiğimiz her kuruma, o kurumun ihtiyaçlarına özel bir hizmet modeli dizayn ediyoruz.
Deneyimli ekibimiz sayesinde farklı lokasyonda, yeni bir iletişim merkezi ihtiyacınız olduğunda anahtar teslim bir kurulumla hizmet veriyoruz.
İhtiyaç duyduğunuz tüm dillerde işe alım konusunda son derece deneyimliyiz.