Bu değişimin, globalleşme adımlarında tetikleyici güç olacağını belirten Procat’in yeni CEO’su Eniz Akdağ; “Son yıllarda gerçekleştirdiğimiz global ölçekli projelerle sektörde büyük başarılara imza attık. Özellikle 2016 yılından itibaren yurt dışı projelere daha fazla yönelerek, 2021 yılı itibarıyla pek çok uluslararası projeyi bünyemize dahil ettik. Satış ekibimizi yeniden yapılandırdık. Müşteri portföyümüzü büyüttük. Bugün Türkiye’nin e-ticaret sektörünün en büyük oyuncuları ile çalışıyor, farklı sektörlerdeki lider markalarla müşteri deneyimi alanında başarı hikayeleri yazıyoruz. Aynı zamanda yurt dışına hizmet ihracatı yapabilen bir konumdayız. 2017 yılında ilk yurt dışı ofisimizi Birleşik Krallık’ta açarak Avrupa’daki global markalara hizmet vermeye başladık. Türkiye’de uzun yıllar edindiğimiz tecrübe ve uzmanlığımızı İngiltere’ye taşımamız ve ileri düzeyde teknolojiye ve know-how’a dayanan hizmetler sunmamız çağrı merkezi sektöründe büyük etki yarattı. Kazandığımız bu uzmanlığı şimdi de diğer Avrupa ülkelerine taşıyoruz. Yurt dışında biri İspanya, diğeri Kuzey Afrika olmak üzere iki yeni lokasyon daha açma hedefimiz var. Açacağımız yeni lokasyonlarla birlikte uluslararası pazarda payımızı artıracağız. Yurt dışında daha fazla müşteriye ulaşırken insan gücümüz de artmaya devam edecek” dedi.
Akdağ; “Bugün 40’tan fazla müşteriye 9 dilde hizmet veriyor, 4 ülkeye hizmet ihracatı yapıyoruz. Yurt içindeki müşteri sayımızı artırırken küresel çapta hizmet veren daha fazla sayıda markanın çok dilli operasyonlarının yönetimini üstlenmek istiyoruz. Bu konuda ciddi yatırımlar yaparak, ağımızı genişletiyoruz. Halihazırda Türkçe, Almanca, İngilizce, Felemenkçe, Fransızca, İtalyanca, Romence, İspanyolca ve Arapça dillerinde verdiğimiz hizmetlerimize Nordik dilleri de ekleyerek, hizmet verdiğimiz coğrafyayı genişleteceğiz” dedi.
Habere buradan ulaşabilirsiniz.
Konu hakkında çıkan diğer haberlerimiz: