Tecrübe
Hava yolu sektöründe, olağanüstü iletişim merkezi hizmeti sunmak, yolcu memnuniyeti ve sadakatini sağlamak için çok önemli.
İletişim merkezi hizmetlerimiz, hava yollarının benzersiz ihtiyaçlarını karşılamak üzere tasarlanmış olup, yerel ve küresel markalara benzersiz destek sunmaktadır.
Mükemmelliğe olan bağlılığımız, iletişim merkezi hizmetlerimizi sürekli olarak geliştirmemizi sağlar. Sürekli eğitim, süreç iyileştirmeleri ve en iyi uygulamaların benimsenmesi yoluyla, hem müşterilerimizin hem de onların yolcularının beklentilerini aşmayı hedefliyoruz.
Hava yolu sektöründe derin bir uzmanlığa sahibiz. Rezervasyon, biletleme, uçuş aksaklıkları ve müşteri taleplerini yöneterek yolculara güvenilir destek sağlarız.
İletişim (çağrı) merkezlerimiz ile hava yolu yolcularına 7/24 destek sunarız. Son dakika rezervasyonları, acil yeniden rezervasyonlar ve genel sorulara yardımcı oluruz.
En son teknolojiyi kullanarak, gelişmiş analizlerle müşteri davranışlarını ve tercihlerini anlamamıza olanak sağlayan içgörüler elde ederiz.
Firmanızla yakın iş birliği yapacak adanmış hesap yöneticileri atarız; böylece spesifik hedeflerinizi ve karşılaştığınız zorlukları anlayarak, hizmetlerimizle maksimum değer sağlarız ve operasyonel verimliliğinizi artırırız.