Sabah Gazetesi - 11.07.2024

Procat Yatırımlarını 4 Kat Artıracak

Dış kaynaklı çağrı merkezi operasyonu ve iletişim merkezi teknoloji yazılımları geliştiren Procat, 2004’ten bu yana çağrı merkezi kurulumundan teknoloji satışı ve entegrasyonuna kadar geniş bir yelpazede hizmet sunuyor.

 

İlk olarak teknoloji ve danışmanlık alanında faaliyet gösteren şirket, 2012’de dış kaynak kullanımlı çağrı merkezi (BPO) hizmetini de bünyesine kattı. Pandemi sonrası dönemde önemli bir dönüşüm sürecine giren Procat, eski ve yeni kültürlerini ortak bir noktada buluşturarak daha rekabetçi bir yaklaşım benimsedi. Bu stratejiyle 2 yıl içinde 50 müşteri ve 1.500 çalışan sayısına ulaştı.

 

Geçtiğimiz yıl, 1 milyon dolarlık donanım ve lisans yatırımının yanı sıra 5.6 milyon TL’lik lokasyon yatırımına imza atan Procat, 27 yeni müşteri kazanarak ekibini yüzde 43 oranında büyüttü ve yılı yüzde 138’lik rekor büyüme ile kapattı. Konuyla ilgili olarak açıklama yapan Procat CEO’su Eniz Akdağ, “Gelecek için hedeflerimiz büyük, adımlarımız kararlı, yatırımlarımız kapsamlı. Bu noktada şirketimizin teknolojik altyapısını güçlendirerek müşterilerimize daha iyi hizmet sunma kapasitemizi artırmak için öncelikle bu yıl lokasyon yatırımlarımızı 4 kat artıracağız” dedi

Haberi görüntülemek için tıklayınız.