BT Haber - 12.01.2022

Procat’in yeni lokasyonu Antalya oldu

Çağrı merkezi sektörü oyuncularından Procat, hızla gelişen sektörün ihtiyaçlarını uçtan uca karşılayabilmek üzere yeni yatırımlarıyla büyümeye devam ediyor. Procat, Türkiye’deki İstanbul ve İzmir lokasyonlarına bir yenisini ekleyerek Antalya lokasyonunu açtı. 

 

İletişim (Çağrı) merkezi sektörünün önemli oyuncularından Procat, hızla gelişen sektörün ihtiyaçlarını uçtan uca karşılayabilmek üzere yeni yatırımlarıyla büyümeye devam ediyor.  Procat, Türkiye’deki İstanbul ve İzmir lokasyonlarına bir yenisini daha ekleyerek Antalya lokasyonunu açtı.

 

Procat Chief Commercial Officer’ı Eniz Akdağ, “Amacımız; ülkemize değer katarken, hizmet ihracatı vizyonumuzla da uluslararası saygın şirketler ile iş ortaklıkları kurmak. Bu vizyonla kurduğumuz kendi teknoloji ve yazılımlarımızı geliştirebileceğimiz Ar-Ge merkezimiz ile üretime çok daha güçlü ve seri bir şekilde devam ediyoruz. Yeni merkezimiz Antalya ile birlikte üç lokasyonda hizmet veriyoruz. Dünya standartlarında ve ana dil seviyesinde bir iletişim merkezi olarak ve büyümemizi sürdüreceğiz. Procat Antalya lokasyonunun altyapısı, şirketlerin tüm ihtiyaçlarına en iyi şekilde yanıt verebilecek seviyede bulunuyor. Antalya’daki yeni lokasyonumuz ile bina sayımız 3 olurken, toplam koltuk kapasitemiz de 2 bin 100 oldu.Deneyimli ekibimiz ve alanında lider teknolojilerimizle, veriyi baz alarak hareket etmenin zorunluluk haline geldiği günümüz dijital dünyasında, müşterilerimizin tüm kanallardaki iletişim operasyonlarının başarılı sonuçlarını standartlaştırmayı ve müşterileri tarafından ilk tercih edilen olmalarını hedefliyoruz. Antalya lokasyonumuzda sunacağımız hizmetlerimiz sayesinde, markaların ihtiyacına göre iletişim merkezi operasyonlarını uçtan uca yöneteceğiz. Türkçe operasyonlarımızın yanı sıra Antalya lokasyonumuzdaki yabancı dil operasyonlarımızda ana dil seviyesinde hizmet vermek ve hizmet verilen dil sayısını artırmak ana hedefimiz” dedi.

 

Procat, uluslararası operasyonlarını yürütmek ve yeni ülkelerde hizmet sunabilmek için, 2017 yılında Procat International’ı kurdu. Avrupa’daki global markalara çağrı merkezi hizmetleri sunmaya başlayan Procat, ilk yurt dışı ofisini Birleşik Krallık’ta açtı. Türkiye’de edindiği tecrübe ve uzmanlığını İngiltere’ye taşıyan Procat, İngiltere’de ileri düzeyde teknolojiye ve know-how’a dayanan hizmetler sunarak çağrı merkezi sektöründe etki yarattı. 2021 itibarıyla uluslararası operayonunu daha da büyütme kararı alan Procat, önümüzdeki dönemde yurt dışında bir lokasyon daha açmayı hedefliyor. Procat, 2022 yılında da hem teknolojik altyapısına hem de yetkin insan kaynağına yatırım yapmayı sürdürecek. 2022’nin sonuna kadar çalışan sayısını 1.000 kişiye çıkarmayı hedefleyen Procat, Avrupa pazarında ise büyüme yolunda önemli adımlar atıyor.

Konu hakkında çıkan diğer haberlerimiz:

Dış Basın