Marketing Türkiye – 19.03.2024

Procat, tercihini yaptı.

Deneyimli ekibi ve çok sayıda sektörde elde ettiği tecrübesiyle, 2004’ten bu yana müşterilerinin iletişim merkezlerini dünya standartlarının üzerine çıkarma hedefiyle çalışan Procat, iletişim çalışmaları için İnomist İletişim Danışmanlığı’nı seçti.

İletişim (çağrı) merkezi sektörünün lider oyuncuları arasında yer alan Procat, bugün 40’tan fazla yerli ve global prestijli markanın iletişim merkezi operasyonlarını yönetiyor ve 16’dan fazla dilde hizmet veriyor. Yerel ve global pazarlarda sergilediği başarılarıyla adından söz ettiren şirket, aynı zamanda Türkiye’nin en büyük e-ticaret sektörü aktörleriyle çalışıyor, farklı sektörlerdeki lider markalarla müşteri deneyimi alanında katma değeri yüksek projelere imza atıyor.

2017 yılında ilk yurt dışı ofisini Birleşik Krallık’ta açarak Avrupa’daki global markalara hizmet vermeye başlayan Procat, kazandığı bu uzmanlığı diğer Avrupa ülkelerine taşıdı. Avrupa’nın önde gelen global markalarına hizmet vermekte olan şirket, yeni pazarlara açılma konusundaki vizyonunu kararlılıkla sürdürüyor.

Procat’e iletişim danışmanlığı hizmeti verecek olan İnomist İletişim Danışmanlığı’nın portföyünde; teknoloji, otomasyon, robotik, elektrik-elektronik, yapı, inşaat, iklimlendirme, su teknolojileri, endüstriyel cam, çelik, mobilya, sağlık, otomotiv gibi farklı sektörlerden global ve yerli B2B ve B2C markalar yer alıyor.