Müşteri: AgeSA
Kategori: CX, CPM, Speech
Teknoloji: Speech Analytics, Genesys Çözümleri
Yedi yıla aşkın süredir, AgeSA iletişim merkezini arayan müşterilere, kusursuz bir deneyim sunmak için tüm müşteri iletişim kanallarında tutarlı hizmet sağlamak üzere Genesys çözümleriyle iletişim merkezi altyapısı sağlıyor ve Konuşma Analizi (Speech Analytics) çözümümüzle AgeSA iletişim merkezini arayan müşterilerin iç görülerini keşfetmelerini sağlıyoruz.
AgeSA kimdir?
AgeSA, bireylerin tasarruf, birikim ve yatırım ihtiyaçları için bireysel emeklilik ürünleri sunmaktadır. Aynı zamanda, müşterilerine sunduğu hayat ve ferdi kaza sigortası ürünleriyle de yaşamın getirebileceği beklenmedik risklere karşı bireyleri ve ailelerini güvence altına almaktadır.