mutlu müşteriler

Jolly Tur

Müşteri: Jolly Tur

Kategori: CX Platform

Teknoloji: Genesys Çözümleri

Hedef

Jolly Tur’un en önemli hedefi müşterilerine kesintisiz ve hızlı hizmet sağlayarak müşteri memnuniyetini hep en üst seviyede tutmak ve sürekli artırmaktır. Biz de müşteri memnuniyet ve satış oranlarını arttırarak kesintisiz iletişimlerini sağlamak için çalışıyoruz.

Nasıl sonuçlar elde edildi?

Jolly Tur kimdir?

Türkiye’nin önde gelen turizm, eğlence ve etkinlik şirketi Jolly, 1987 yılından bu yana 800’den fazla satış noktası ve 3.500 çalışanı ile her yıl 1 milyondan fazla tatil severe hizmet vermektedir. Yurtiçi otelleri , kültür turları, yurt dışı turlar, gemi turları, eğlence ve konaklama paketleri, seçkin hava yolu ağı, kongre ve seminer (MICE) organizasyonları, vize ve sunduğu tüm geniş çaplı turizm hizmetleriyle %100 müşteri memnuniyeti odağıyla faaliyetlerini yürütmektedir.
 
Yıllık cirosu 1 milyar TL’nin üzerinde olan Jolly, 33 yıldır artırdığı büyüme oranları ile birlikte sürekli olarak gelişim göstermiş, teknolojik alt yapılara yatırım yapmış ve yenilikçi bir vizyon doğrultusunda dünyanın en büyük yatırım fonlarından biri olan Goldman Sachs ile 2015 yılında küresel bir ortaklığa adım atmıştır.

Formu doldurun, sizinle iletişime geçelim.