mutlu müşteriler

Trendyol

Müşteri: Trendyol

Kategori: BPO

Kanal: LiveChat, E-Mail, Inbound

Operasyon Dili: İngilizce, Almanca, Azerice

Hedef

Trendyol operasyonlarında hedefimiz, müşterilere hızlı ve sonuç odaklı çözümler sağlayarak 365 gün kesintisiz hizmet ile müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmak.

Nasıl sonuçlar elde edildi?

Trendyol kimdir?

Trendyol, müşterilerine ve satıcılarına kusursuz bir e-ticaret deneyimi yaşatmak için 2010’da kuruldu.
 
Bugün, Türkiye’nin lider e-ticaret şirketi ve dünyanın önde gelen platformlarından biri olmanın yanı sıra ülkemizin ilk decacorn’u olan Trendyol, esnaf ve KOBİ’leri dijitalleştirerek, onları daha çok müşteriye ulaştırıyor ve işlerini büyütüyor. Kadınların dijital ekonomiye katılımını, yerli üretimi ve üreticileri destekleyen Trendyol, ülke ekonomisinin büyümesine ve istihdamın artmasına önemli katkı sağlıyor.

Formu doldurun, sizinle iletişime geçelim.